הנחיות לכותבים

כדי שתינתן לכם האפשרות לנצל עד תום את האפשרויות הגלומות באתר הזה, גם מהפן השיווקי וגם מהפן של קידום אתרים במנועי חיפוש שונים, אנחנו ממליצים בחום שכתיבת המאמרים תעשה בהתאם לכתוב להלן.

  1. במקום למכור, העניקו ידע: האתר הזה איננו המקום הנכון לבצע בו שיווק בצורה בוטה ואגרסיבית. אם אתם מעדיפים שיווק אגרסיבי אין בכוונתנו למנוע זאת מכם, אלא שמניסיוננו למדנו שזו השיטה הפחות יעילה בכל הנוגע לאתרי מאמרים. הכותבים שמתרכזים בהעברת ידע לקוראים והעשרת הידע של הלקוחות הפוטנציאליים שלהם בכל מה שנוגע לתחום הספציפי שהמאמר עוסק בו הם אלה שממתגים את עצמם כמומחים בתחום: התדמית שלהם מתחזקת על חשבון המתחרים שלהם וממילא אתר הבית שלהם זוכה בעקבות המאמרים לכמות גדולה בהרבה של כניסות.
  2. כתבו בעברית טובה ותקינה: כתיבה נכונה בלי שגיאות תחביר ושגיאות כתיב הכרחית לתדמית הטובה שלכם. הקורא איננו יודע מי אתם וצורת הכתיבה שלכם היא זו שיוצרת את הדימוי שלכם בעיניו. שגיאות כתיב יכולות לסייע לכם בדבר אחד: לשלוח את הקוראים לאתרים של המתחרים שלכם.
  3. גם מנועי החיפוש הם הקהל שלכם: כתיבה שמותאמת למנועי חיפוש איננה אמנות קשה במיוחד. במידה ותקפידו על כמה כללים בסיסיים המאמרים שלכם יוכלו לזכות בחשיפה גדולה לא רק בקרב הגולשים באתר https://www.goarticle.co.il אלא בקרב קהל הגולשים באינטרנט בכללותו. כדי שהמאמר ייחשף בפני כמות גדולה יותר של גולשים כשהוא מופיע בתוצאות מנועי החיפוש השונים חשוב להקפיד על כתיבת תוכן ארוך בצורה יחסית – שלוש מאות מילים לפחות; על מילת המפתח שחשובה לכם להופיע במאמר מספר פעמים; יש להקפיד על כותרות שבה מופיעה מילת המפתח; כדאי גם להכניס, כמובן, קישור אל המאמר הכתוב באתר שלכם.
  4. קישורים במאמר: פחות זה יותר. ככל שיש פחות קישורים יוצאים במאמר, כך גדולה יותר העוצמה של כל קישור וגדל הסיכוי שהאתר שלכם יתקדם במנועי החיפוש. יש להקפיד על כך שהקישור יוטמע בביטוי המדויק שעליו אתם מרכזים את מאמצי הקידום שלכם.
  5. מערכת האתר שומרת לעצמה את הזכות שלא לפרסם מאמרים מסיבות שונות.

מערכת האתר מבקשת ליצור מקום איכותי ובעל רמה גבוהה שבו ירוכזו תכנים איכותיים. אי לכך ובהתאם לזאת המערכת לא תתיר את פרסומם של מאמרים ותכנים שבהם יש כל סוג שהוא של עידוד ותמיכה בגזענות, תוכן מיני בוטה, הימורים או אלימות בכל צורה שהיא. מערכת האתר מבקשת בכל לשון של בקשה לכבד את הכללים הללו ולשמור עליהם כך שכלל הגולשים, המשתמשים והקוראים ייהנו מאתר יעיל, שימושי ואיכותי.

דילוג לתוכן