השכרת טנדר ליום – מתי כדאי להזמין את השירות?

השכרת טנדר ליום – מתי כדאי להזמין את השירות?

כל אחד מאיתנו עלול להזדקק מידי פעם לרכב גדול יחסית לצרכים מסויימים. אם בעבר היינו צריכים לשבור את הראש היכן להשיג רכב שכזה, הרי שכיום כמעט כל חברת השכרת רכבים מאפשרת לכל אחד מאיתנו להשכיר טנדר איכותי למספר שעות בודדות מבלי להיות מוגבלים. השכרת טנדר ליום אחד הוא שירות משתלם בהחלט שיכול לשמש אתכם למגוון רחב של צרכים. להלן הפופולאריים שבהם:

לצרכי הובלה

במקרים רבים אנו רוצים לבצע הובלה פשוטה יחסית אך האלמנט שחסר לנו הוא רכב הובלה מתאים. ניתן בהחלט לבקש טובות מחברים או קרובי משפחה שיש להם רכבים מסחריים אך אין הדבר תמיד מסתייע או בנמצא. האפשרות האחרת היא להעמיס במספר "נגלות" את תכולת הדירה או החפצים שדרושים להובלה ברכב הפרטי שלכם. התוצאה הסופית היא שחיקה שלכם ובדר"כ גם פגיעה ברכב. השכרת טנדר ליום אחד פותרת את הבעיה אחת ולתמיד. מעכשיו כל מה שצריך זה להגיע אל משרדי חברת ההשכרה, לבחור את הטנדר המתאים ביותר להובלה, להשתמש בו באותו היום ולהחזירו כבר למחרת. אין שום התחייבות נוספת ואתם חוסכים מאות ואף אלפי אחוזים בעלויות ההובלה.

השכרת טנדר ליום עבודה

נכנס לכם פרוייקט ואינכם יכולים לעמוד בביצועו במסגרת המגבלות של הרכב הפרטי או המסחרי שלכם? דעו לכם כי בעלי מקצוע רבים בוחרים שלא לוותר על שום פרוייקט או הכנסה חשובה, הם פשוט משכירים טנדר ליום אחד ועומדים בביצוע של כל משימה ללא מגבלה. מספר האפשרויות גדול וכולל רכבים מסחריים חזקים שיכולים לשאת משקלים רבים, תאי מטען גדולים ונפחיים, רכבים מסחריים 4 על 4 שיכולים לנוע בדרכי עפר ורכבים עם וו גרירה. כמובן שכל הרכבים מאובזרים גם מבחינת מערכות הישיבה, המיזוג והסאונד, כך שגם אם מדובר על נסיעה ארוכה יחסית, אין לכם שום התלבטות.

לצרכי טיולים ואירועים

טנדרים ידועים כבעלי תא מטען נפחי וגדול וחלקם אף מציעים הסעה של עד 8 נוסעים. ניתן להשתמש בתכונות אלו גם לטובת יציאה לטיולים משפחתיים או עם החברים (או לנסיעה משותפת של עובדים לאירועים למשל) וליהנות מחיסכון משמעותי בהוצאות (רכב אחד יוצא במקום שניים) השכרת טנדר ליום בודד אף תאפשר לכם להעמיס כל דבר שתרצו לטיול מבלי להתחשבן. תוכלו להעמיס את האוהל, מקרר נייד, כיסאות ואף גנרטור נייד שזה יתרון משמעותי ששום רכב פרטי לא יכול להעניק לכם.

Written by GoArticle

Leave A Reply

דילוג לתוכן