טיסות וטיולים: איך חוסכים בהוצאות בחופשה בחו"ל?

טיסות וטיולים: איך חוסכים בהוצאות בחופשה בחו"ל?

ברגע שהילדים יוצאים לחופש הגדול, כל המשפחות, ללא יוצא מן הכלל, מתחילות לתכנן בקדחתנות (ובמידה רבה של אובססיביות, כך נראה) את חופשת הקיץ בחו"ל. נראה שזה הנושא העיקרי שמעסיק את כולן, בלי קשר למצב העו"ש הדוחק ולעליית המיסים הקרבה. מוכרחים לצאת לחו"ל, ויהי מה!

גם אתם תמצאו את עצמכם נסחפים אחרי הגל גדול ומחפשים דיל לחו"ל. אחרי הכל, רק עצם המחשבה על להישאר בבית עם ילדיכם ההיפראקטיביים גורמת לכם לרצות לתלוש שערה אחרי שערה. אבל עדיין, חשוב לזכור שחופשה לחו"ל היא הוצאה גבוהה, אפילו אם מדובר בטיסות זולות, כמו טיסות לזאגרב.

מה תוכלו לעשות כדי לחסוך בעלות החופשה שלכם בחו"ל?

הגדירו תקציב – לפני שאתם טסים, חשוב שתגדירו תקציב ותיצמדו אליו בזמן הטיול עצמו. כשאתם בחו"ל, בסיומו של כל יום כתבו רשימה מסודרת, עם כמה בדיוק הוצאתם על ארוחות, תחבורה, אטרקציות, מתנות לחברים ולמשפחה וכו'. כך תוכלו לעקוב בקלות אחרי ההוצאות שלכם, לוודא שאתם לא נסחפים וגם לראות כמה כסף נשאר לכם לתענוגות כמו שופינג. יתכן שתגלו שחרגתם הרבה מעבר לתקציב. הלך מסע הקניות השמימי, שציפיתם לו בכיליון עיניים.

חוסכים באוכל – תידהמו לגלות כמה כסף תצליחו לחסוך, אם תצמצמו בהוצאות האוכל. לכן, בחרו רק במלונות שיש להם מקרר ומיקרוגל בחדר. בנוסף, כדאי להביא מהארץ נשנושים ובקבוקי מים. כך לא תצטרכו לרכוש אותם במחירים מופקעים בחו"ל. תוכלו גם להביא איתכם צידנית, שהיא אביזר פרקטי לטיולים בטבע וחופי ים וכך לוותר על אכילה במסעדות סמוכות.

אם כבר מסעדות – אז רק "בקטנה" – אם אתם כבר אוכלים במסעדות, לפחות נסו לצמצם בהוצאות כמה שאפשר. אל תזמינו קינוחים, גם לא שתייה ממותקת (זכרו, אתם כבר מצוידים בבקבוקי מים). משפחה עם ילדים יכולה לחסוך המון במסעדה, אפילו אם היא רק מוותרת על שתייה.

היו גמישים בבחירת התאריכים – אתם יכולים לחסוך הרבה אם תהיו גמישים בתאריכי החופשה שלכם (בהנחה שאתם יכולים לצאת לנופש בהתראה מוקדמת, מתי שאתם רוצים והבוס שלכם לא יחטוף התמוטטות עצבים). אל תיסעו בתקופת המחירים המופקעים – תקופת החגים וסופי השבוע. נכון שתתבאסו כשכל החברים שלכם יטוסו לחו"ל ורק אתם תישארו כאן. מצד שני, תשלמו הרבה פחות מהם וגם תחסכו לעצמכם את התענוג המפוקפק של להיתקל בחו"ל בישראלים בכל פינה.

***
מוגש בחסות סביב עולם – תיירות ללא גבולות.

Written by נמרוד

Leave A Reply

דילוג לתוכן